ההרס בנתיב האבות, התושבים מודיעים: "בונים מחדש"

אריאל שרפר No Comments on ההרס בנתיב האבות, התושבים מודיעים: "בונים מחדש"

לא מתייאשים: לאחר שאתמול נהרסה הנגריה ע"י כוחות הביטחון בהוראת המדינה, היום מודיעים תושבי נתיב האבות על בנייתה מחדש במעמד אשי ציבור

שכונת 'נתיב האבות' | חוק ההסדרה היה מונע פינוי צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הרס המבנה הראשון בנתיב האבות אתמול (רביעי). הודיעו התושבים כי יתכנסו היום (חמישי) בשעה 15:00 במקום ההרס בנוכחות אישי ציבור ואנשי מילואים וייבנו מחדש את הנגרייה כמבנה קבע יצוק ונטוע באדמה. אנשי המילואים שיגיעו היום הינם מפקדים ולוחמים שהצהירו כי במידה ותיהרס הנגרייה – יבואו לבנותה מחדש.

מתושבי נתיב האבות נמסר: "הבנייה הזו, שתהיה יצוקת יסודות בקרקע ממחישה את כוונתנו ונחישותנו להישאר כאן, בבית שלנו. אנשי המילואים, ידידינו היקרים הם הסמל לסולדיריות השוררת בעם כלפי ההתיישבות ואנו מודים להם על כך מעומק הלב".

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, אמר: "התשובה להריסה הייתה ותמיד תהיה בנייה. עד שהמדינה תתקן את דרכיה בטיפולה והתייחסותה כלפי הסדרת היישובים ביו"ש ותחיל את ריבונותה – המשימה מוטלת עלינו, לתקן ככל האפשר את העוולות הנגרמות כתוצאה מהתנהלותה. מחויבות המתנדבים בעם שיגיעו מחר להטות כתף ולבנות את הנגרייה מחדש מרגשת מאוד, ומעידה יותר מכל על רצון העם לראות את היישוב היהודי בגוש קם ופורח מחדש".



0 תגובות